Poslanstvo in vizija |
Kultura doniranja in Slovenci Ko razmišljamo o kulturi doniranja oz. darovanja pri nas, lahko rečemo, da je še zelo nerazvita. Humanitarnim projektom so donatorji večinoma bolj naklonjeni kot splošnokoristnim. Vendar so prav ti slednji morda še bolj pomembni, saj prispevajo k razvoju družbe in s tem k manjšim potrebam na področju humanitarnosti, kajti marsikateri problemi so lahko tako že prej odpravljeni. Sponzorstvo je vsekakor bolj ozaveščeno med gospodarstveniki kot donatorstvo. Vendar se poslovnem odnosu sponzor zdi pogosto zelo dobrodelen oziroma humanitaren, marsikdaj pa v marketinško-promocijskem smislu dejansko veliko več dobi kot daje – in tako na prefinjen način izkorišča nemoč sponzorirancev. Na področju razvoja kulture doniranja je še veliko prostora, ki pa se bo začelo polniti šele tedaj, ko bodo vsa podjetja imela jasne in znane lastnike. Prišel bo čas, ko bo ljudi začelo osrečevati dejstvo, da morajo svoje imetje na enega od človekoljubnih načinov deliti še s kom. To pa je že vprašanje stanja ravni zavesti posameznika in tu lahko mediji opravijo neprecenljivo pomembno vlogo družbene odgovornosti. Mi pa jim poskušamo pomagati. Poslanstvo Ustanove Gallus Strokovno, večstransko in daljnosežno podpiranje mladih umetniških talentov in umetniških projektov, ki imajo možnost mednarodne uveljavitve. Prednost imajo glasba in zvrsti umetnosti, povezane z glasbo ter umetnost podpirajoče smeri študija (kulturni management). Hkrati je za ustanovo pomembno tudi ozaveščanje širše javnosti o pomenu doniranja v kulturi in kulturno-estetska vzgoja izvajalcev in uporabnikov kulturnih dobrin. Vizija Ustanove Gallus
Biti vzorčni primer fundacije na svojem področju v Sloveniji kot tudi mednarodno uveljavljena fundacija, ki s svojim delovanjem vzpodbuja slovensko ustvarjalnost in poustvarjalnost ter prispeva k razvoju poliestetske družbe,
|